taninmayananne Sehir hastanesinde sezeryan olan var mi? Memnun muydunuz doktorunuz kimdi lutfen yazmadan geçmeyin 🙄 Kasimda 2. Sezeryanimi olacağım, hüma hastanesi ile sehir hast. Arasinda kaldim dogum sonrasi odalar falan nasildi temiz miydi suriyeli cok muydu??
Merve-2684 taninmayananne Benim bi yakınım sezeryan oldu orda. İlgilenen doktordan da Gayet memnundu odalar olarak da çok temiz özel gibi demişti.
Elif_korkmaz38 taninmayananne bende hümaya gidiyordum ama doğum fiyatlarını öğrendikten sonra şehir hastanesine geçtim arzu karakaş aydın doktora gidiyorum elbette özel gibi ilgi bekleyemeyiz 37 haftalık oldum ama henüz nasıl olacağı belli değil doğumun.
taninmayananne Merve-2684 doktoru kimdi hatirliyor musunuz ben cevremden mehmet ak ve cevat Rıfat cundubey e cok guzel dönüşler oldugunu duydum. Bi yakinim sehir hast. Hemsire kesinlikle mehmet aki oneriyorum dedi. Zor bela mehmet beye 9 gun sonraya randevu buldum tanışalım bakalim
Merve-2684 taninmayananne İsmini hiç hatırlamıyorum inan ki. Ama hastaneden ve doktordan çok memnun olduğunu duymuştum sadece
Seher_ornkk taninmayananne sezeryana gün veren doktor nöbetçi zamanınamı denk getiriyor bnde kim denk gelirse o ameliyat ediyor zannediyordum
Ozlm0916 taninmayananne cevat rıfata 1 kez muayenye gitmistim memnun kalamdm hic geri kendi doktoruma dondum erciyes hastanesinde
taninmayananne Tugce38 Fakulte de yengem sezaryen oldu cok kalabalikti, sistem kötüydü o yuzden gitmeyi düşünmüyorum, bide annemler erkilrtte oturuyor dogum sonrasi ailemin yaninda kalacagim o yuzden biraz daha sehir hastanesine egimliyim
taninmayananne Seher_ornkk her doktorun belirli ameliyat gunleri var ben develideyim burda iki doktor var mesela birisi pzrts gunlerini birisi carsmba gunlerini sezaryene ayiriyor. Burdaki hastane yeni yapildi kendi gittigim doktordan cok memnunum ama dogum sonrasi kayseride ailemin yaninda kalacagim icin sehir hast. Tercih edeceğim, bu doktorlarda gun veriyormus ben 34 35 . haftaya randevu bulabildim 8 gun sonrasi icin gidip muayene olacagim drla tanistiktan sonra kararimi vereceğim
Yagmurkaragoz Asude38 TFF tek olunmuyor yanında hastalar oluyor ben pandemi döneminde sancı çektim orda suni sancı olmadı hümada sezeryan oldum pelvis darlığından
Asude38 Normal doğum olayı daha farkli.ebelerin tavirlari.sancı odaları.ebeler doğum yaptırıo diolar şehir hastanesinde.
taninmayananne Tresa devlet hastanelerinde isleyis genelde boyle acil bir durum olmayinca doktor gelmiyor. Bu yuzden normal dogum olanlar genelde ozel tercih ediyor ama benimki sezeryan oldugu icin o doktor mecburen gelmek zorunda ve ben bu yuzden sehir hast. Tercih ettim.
Tresa Asude38 ay inşallah ya ben normalde özele gidiyordumda normal fiyatlar malum ondan şehir hastanesinde dogum yapmayı düşünüyorum
taninmayananne Ozlm0916 mehmet beye bende acilde gidip memnun kalmamsitim. Cevat beye gittigim gayet iyiydi fazla kalabaligi saymazsak. Ayriyeten, 17 kasima cevat beye sezeryan randevusu aldim :)
Karakaya38 taninmayananne acaba dikiş mi estetik yapıştırmamı yapıyorlar bende özele gdiyorum fiyatlar uçtu cevat beyede gitmiştim yine ona gitmeyi düsünüyorum sadece dikme şekillerinden korkuyorum
Ozlm0916 taninmayananne o zaman bende kalabalığa denk geldim ilgilenmedi ama yinede iyiki kendi doktoruma dönmüşüm 🤩
MinnieMouse taninmayananne hayırla sağlıkla kucağına al bebişini canım inşallah 🥰 ben de Cevat hocaya gittim geçen hafta ilk defa. 33+5 teydik. Bana 3 hafta sonra gel sezaryen günü belirleyelim dedi ama 38 haftada oluyorum o zaman. O yüzden haftaya gitmeyi düşünüyorum 35.haftada gün belirler mi? Bir de kendi belirledigi tarihi mi veriyor biz tercih edemiyor muyuz? Kendi olduğu güne mi veriyor? İstediğim tarih 12.12.22 aslında tam 38+2 oluyoruz 🥲 o tarihi verir mi acaba
taninmayananne Karakaya38 bilmiyorum ilk sezeryanim humada seyma fenrrcioglu yapmisti, yapistirmaydi. Devlette nasil yapiyorlar bilmiyorum.