Melekannesiiiii Snmzgzd ben yaşadım 16. Haftada teşhis konuldu 38. Haftaya kadar sezeryandı 39. Haftamda düzelmiş normal doğum görünüyor elhamdülillah şimdi sancılarımı bekliyorum siz kaç haftalıksınız
siyahinci3 Snmzgzd evet benim 2.gebeligimde ortaya çıktı 20 haftada teşhis koyuyorlar mis benimki plesenta previa totalist i rahim ağzını tam kapatmıştı ilişki ağır ev işleri yürüyüş vs yasaktı neyse sezeryan oldum 37.haftamda..Suan 3 bebeğime hamileyim yine previa var dediler inşaallah yukari çıkarız cunki iki çocukla dikkat edemiyorum
TTtutku Melekannesiiiii ya bebegin esi asagida demekti demi. Benim 14.hafta doktor yukari fikmasini bekleyelim dedi regl agrisi gibi karin agrim.oluyor hafif hafif acaba ondan mi ve normal mi bide nelere dikkat etmem gerek
Boncukoyunu1 Melekannesiiiii Benimde 37.hafta rahime yakın bir konumda sezeryan diyor doktorum ama normal doğum içinde beklemede. Gün falanda vermedi daha. Keşke yukarı çıksa ama umudum yok nedense.
Melekannesiiiii TTtutku evet hatta benim rahmin yarısını kapatıyordu riskli gebelikti annemlerde kaldım uzanmaya çalıştım ağır iş yapmadım yürüyüş yapmadım sizinki daha erken çıkar inşaallah benim çok baskı oluyordu ağrım çok oluyordu enfeksiyonda çıkmıştı zaten sizde bol su için bu teşhiste enfeksiyon sık rastlanıyormuş idrar torbasına baskı çok olduğu için
Melekannesiiiii Boncukoyunu1 inşaallah çıkar içini ferah tut bol bol dua et benimde öyleydi 39 da normale döndü doktorlar bide çıkmaz artık demişti ama dua herşeyi değiltiriyor elhamdülillah😊
Cerenimo6_ Boncukoyunu1 kaç mm yakınlıkta acaba sizin benim 15 mm 32 haftada kontrole gitmiştim şuan sezeryan dediler ama normal olsun çok istiyorum
Sersel_15 Benimde oldu aynı şekilde doktorum rahim ağzına yakın dedi olasılıkları söyledi Sezeryan olursun gibisinden şuan da bi sıkıntı yok şükür doktorum normal doğum yapabilirsin dedi sen gene de dikkat et ama ağır kaldırma yorma kendini
Boncukoyunu1 Cerenimo6_ Söylemedi doktorum şu kadar yakınlıkla diye. Sadece yakın dedi normal doğum istersen bekleyebiliriz ama ben sezeryan öneriyorum doğum sırasında kanaman olabilir bebeği riske atarız dedi. Şuan bile sürekli diyor kanaman olursa hareket azalırsa gel diye. Açılma olursa kanama direk olurmuş. O yüzden her gitmemde 2 3 kere uyarıyor kanaman olursa hemen gel diye