eydaNurParldar Ne zaman doğuracam ben hiç bir belirti Yok sadece Salı günü nişan geldi.benden sonrakiler bile doğurdu ben hala bekliyorum🙄 var mı benim gibi olan moral olsun bana da
Esrasn eydaNurParldar olmazmi 40+4 hala bisi yok nişan bile yok cok moralim bozuk persembe gunu yatısım yapilcak suni sanciyla baslatiriz dogumu dedi doktor
eydaNurParldar Ay iyi bari yalnız değilmişim.... sağlıkla gelsinler inşallah da sanki hiç Doğum yapacak gibi hissetmiyorum kendimi 🙄