Merhaba , 8 haftalık hamileyim önce çift yumurta ikizi olarak başladı sonrasında üç gün önce küçük olan kesenin kalp atışı durdu . Onun etrafı kanama olmuş . Sağlam bebek de çok şükür şu an bişey yok . İki gündür tuvalete gittikçe az az kahverengi akıntı geliyor ama sancım falan olmuyor . Dün acile gittik kadın doğum uzmanı da vardı diğer bebeğin kalp atışı gayet güçlü ama düşük ihtimal de olsa kanama bazen diğer bebeği etkileyebiliyor dedi. Dün gece pruloton vuruldum eve gelince progestan içtim ama hala tuvalete gidince bazen azcık kahverengi akıntı olabiliyor . Başına böyle birşey gelen var mı acaba? İğne tamamen kesmiyor mu akıntıyı