Esen Tweetybaby Tgcee gamze22 Zagrozunannesi internette böyle yazıyo
Son birkaç yıldan beri annedeki kan şekeri yüksekliğinin bebekte bazı olumsuz koşulları arttırdığı ileri sürülerek gebelik diyabetinin tanısında gebeliğin 24. ile 28. haftaları arasında sadece 75 gram glukoz ile şeker yüklemesinin yapılmasının uygun olacağı ileri sürülmektedir. Açlıkta ve 75 gr glukoz içirildikten sonraki 1. ve 2. saatlerde şeker ölçülür.
Normal Gebelikte
Açlık kan şekeri 92 mg/dl
1.saat kan şekeri 180 mg/dl
2.saat kan şekeri 153 mg/dl’nin altında olması gerekir.