Nurandson Kızlar pijama takımı mı yoksa gecelik mi tercih ettiniz? Ya da her ikiside mi lazım? Uygun fiyatlı önerebileceğiniz siteler var mı
Nskyhn Nurandson ben her ihtimale karşı bir tane gecelik 2 tane gömlekli pijama almıştım. Sezaryen oldum geceliği çıkarmadım resmen. Eve geldik yikattik tekrar giydim. Tuvalette falan acayip rahat oluyor. Bence normal doğumda da rahat olur diye düşünüyorum