Kızlar enfeksiyon olmuşum sabahtandır gidemedim hastaneye sık sık az az tuvalete gidiyorum ve her gitmemde kan geliyor şuanda sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı girip çıkıyor taş düşürme falan yazıyor internette randevu da bulamıyorum yakın tarihli