mybabyloves evet biraz riske girdik bizde 😂 diyorum şimdiden kızım bak seveceksin o kadar para verdik bak harika bişey 😂 ama çok güzel ya. Bir kaç ninnisi var sallama ayarı falan. Sever inşallah. Bende açıkçası o kadar paralar vermeyi gereksiz buluyorum. En fazla 6-7 aya kadar kullanıyor çünkü. Gidipte 3-4 bin vermek saçma geliyor bana da