Kızlar reglim gecikmesinin 15. Günündeyim diğer aadet günümde yaklaşıyor hala aadet olmadım ve belirtilerim var 3 gün öncesine kaset test yaptım ama çıkmıyor. Perşembe doktora randevum var o günde 19. Günüm olacak sizce geç döllenme mi ? Hamilemiyim ? Aadetim hep düzenliydi ilk kez böyle oldu ve kist falan yok steslide değilim herşeyim sağlıklı ilerliyor