Eminess1
Benim gebelikte çıktı şeker ama senin gibi olan bir arkadaşım vardı şimdi 28+5 oldu şu an için sıkıntısız gidiyor süreci kontrolleriniz daha sık olur belki ama başından önlem alarak gideceğiniz için bir sorun yaşayacağınızı zamnetmiyorum doktorunuz doğum zamanı çok bekletmez 37 gibi alır büyük ihtimalle bana da öyle dedi doktorum 37-38 gibi doğum olur