Hayal02 Regliye 6 gün kala sonuç veren testden yaptım sonuç negatifti fakat dün hastalanmam gerekiyordu hala hastalanmadım .. ilişkinin üstünden 15 gün yeni geçti hamile olabilir miyim sizce kızlar 🥺🥺🥺
Tubatgn Hayal02 bende reglime 7 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama biliyordum gebe olduğumu anlıyorsun ister istemez gidip kan verdim reglime 2 gün kala ve hamile olduğumu öğrendim 🤗 çünkü beta hormonu 11 gün sonra önce kanda yükseliyor sonra idrara düşüyor
Krnn1 Hayal02 bnde yapmıştım negatifti sonra adet geçince bir dha yptım pozitif çıktı. Adetiniz geçiyorsa test yapın hamile olabilirsiniz
arirangg Hayal02 Adete 6 gün kala kanda bile belli olmuyor. Çok erken test yapmışsınız. Şimdi bir daha yapın yani yarın sabah ya da kan verin
Sinemekee Hayal02 canım ben adetten bi hafta önce kan verdim negatifti adetim 3 gün gecikti idrarda pozitif çıktı sonra kan verdik bence bekle biraz
Yavuz123 Geç döllenme olabiliyor erken yapmışsın testi. Benim reglim 15 gün geçti 3 önce negatifti yine ama perşembe doktor randevum var olmazsan gel ultrasonla bakıcam dedi ve onun dışında belirtilerim de var bende geç döllenmeden şüpheleniyorum
Hayal02 arirangg Yavuz123 haber alırsanız bana da haber verebilir misiniz ki inşallah hamilesinizdir 🙏🏻 Sizin baya geçmiş regliniz ben bir kaç gün daha bekleyim ozaman
Kubra_05 Bende 6 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif ancak adetim bir gün geçti umutlanmalı mıyım acaba
Hayal02 arirangg bugün de bekleyip yarına kan vereyim diye düşünüyorum sürekli negatif görmek de üzücü çünkü 🥺
Yavuz123 Hayal02 tabiki haber veririm bende çok merak ediyorum hamile miyim diye 😍 ama belirtiler var yürürken bile göğüslerim ağrıyor bugünde belime vurdu ağrı
Hayal02 Sinemekee evet galiba iki gün daha beklemeliyim zaten regl olursam testten daha iyi olcak psikolojik olarak
Sinemekee Hayal02 bende kan testini negatif görünce bütün umudumu yitirmiştim ama sonrası mucize gibi oldu😍