Merhaba kızlar size birşey danışmak istiyorum belki yanlış düşünüyorumdur siz karar verin evimde kullanmadığım sıfır eşyalar var mutfak gereçleri vs ben aldım bunları teyzeme söyledim ister misin kullanır mısın vs diye aa tabi teyzem getir ya kullanırım işimi göreni yada ihtıyacı olan bırıne verırım bende tamam deyip verdim.Bugünde face de gördüm verdiğim ürünleri satıyor bi tuhafıma gitti açıkçası hani satmak istesem ben satardım ihtiyacı olan birine veririm en fazla demişti öyle yapsaydı daha çok hoşuma giderdi satması yerine ! Yanlış mı düşünüyorum sımdı ben