Zeyneppkartop Kızlar 0-3 aylık kıyafetler mi almalıyım yoksa hemen büyürse diye 3-6 aylık kıyafetler mi, onu da çok bol olursa diye emin olamadım yardımcı olur musunuz
_ozlmm Zeyneppkartop 5 günlük bir anne olarak 0-3 ayın içinde kayboluyor😂 benim deneyimlerime göre 0-3 ideal bir iki de 3-6 alırsın sonra zamanla gelişimine göre de alabilirsin ama yoğunluk olarak 0-3 olarak alınmalı diye düşünüyorum 😇
Birgul Zeyneppkartop ilk zamanlar için 0-3 ay alın 3-6 ay cok büyük olur giydiremezsnz, ama çabuk büyüyolar evet ben ilk etap için yenidoğan ve 0-1 ay almıştım 3-5 parça sonrası için 1-3 ay aldım onlarla gittik baya sonra 3-6 ay zaten. Ama tabi bebeğin kilosuna göre değişiyor bazı bebek 0-1 ayı cok az kullanıyor
Cgdm34 Zeyneppkartop ben cogunlugunu 0-3 aldım zaten kımı bebek uc aydan sonra bıle gıyebılıyor 3-6bence buyuk bıde erken dıye dusunuyorum vakıt gectıkce benek gelıstıkce ona gore alınmalı ben o sekılde yapacam ınsallah 👍
1Gunes Zeyneppkartop bende 18+2 yim yeni doğan ↉ dışında aldıklarım hep 3/6 ve 6/9 buyuk olsun ama küçük olmasın bence de Ben 0/1 hiç almadım .