Mrvbnbg2208 Çok erken bir süreç bence cinsiyet için, benimde sorum 9 10 haftalikta bebeğinizin ultrasonda hareketlerini gördünüz mü ben ek son 8 haftalikken gittim şu an 11im çarşamba gideceğim merak ettim
Mrvbnbg2208 Kaderakay ben hala hissetmiyorum dün bir kere yatıyordum elimde karnimdaydi sol kasikta kalp atışı gibi bit şey hissettim ama sonra değildir diye düşündüm onun dışında da yok
Ozlemiskndr Mrvbnbg2208 en erken 16 da hissediliyor bence arkadaş bağırsak hareket hissediyor imkansız
Ozgectndg Kaderakay imkansız diyenlere bakma bende 11. Haftada bariz net sekilde hissediyodum 18. Haftada artık dısarıdan görünüyordu tekmeleri
Ays19Ays Bende şuan 10+3 üm hareketi hissetmeniz için biraz erken değil mi 2.gebeliğiniz olsa bile 13 14 haftada hissediliyor diye biliyorum 😊
Kaderakay Ozgectndg Bende hissediyorum valla özellikle sabah dokunduğum zaman hissediyorum zaten öbür türlü biraz büyüdükten sonra hissederim