Edademircan canım benim hiç korkma, suyu olupta güzel bir doktor gözetim sonucunda suyu normale dönen çok kişi var 🙏🏼 Sen allaha güven, yediklerine içtiklerine çok dikkat et, allahın izniyle birşey olmaz . Benim çok yakınım ; detaylıya girdiğinde suyun biraz fazla demişti kendi doktorunla paylaş demişti, o da aynısını yaptı ama kendi doktoru herhangi bir önlem almadı diyet vs birşey uygulamadı. Sonra birgün kontrole gittiğinde acil yatış istediler doğum anına kadar gözetim altında olman lazım demişler, yakınımda zeynep kamile gitti yatışa. Kaç hafta kaldığını hatırlamıyorum. Erken doğum oldu, bebek doğumdan sonra başka hastaneye yönlendirdiler nefes alma sorunu yaşıyordu. Sonra taburcu oldu bebek, 1 yaşına giricek çok sağlıklı 🙏🏼 Çok dikkat ettin mi korkulacak birşey yok allahın izniyle. Umarım yazdıklarım seni etkilemez , sureci sen sorduğun için yazıyorum yoksa başta önlem alınsaydı böyle şeyler hiç yaşanmamış olacaktı. Sağlıcakla gelsin yavrunuz 🥰🥰