Hidayt ben lansınoh aldım suan onu kullanıyorum canım dogumuma daha var ama erken kullanmaya baslamanın faydasının daha cok olacagını dusunuyorum . Suanda gozlemledıgım ben faydasını gordum gercekten nemlı tuttuyır ve yumuşacık yapıyor ama herkezde aynı etkı olur mu bılmıyorum kımısıne yaramıyormus. O yuzden kesın bu krem faydalıdır dıyemem ama bır marka daha duymustum ıncıa dıye onu kullanıp memnun kalanda var canım 👍