Bellks normalde sevmem pek geçen gece uykudan gözümü cips diye açtım eşim aldı geldi bi paketi tek bitirdim sonra farkettimki ben çok tuzlu yiyordum kısıtladım kendimi heralde vücut tuz ihtiyacı duydu ondan o kadar canım istedi diye düşündüm normalde tuz ve yağ tüketiminiz yoksa ondan da yiyor olabilirsiniz bi ara deli gibi kakaolu süte sardım günde 6 kutu içiyodum sonra nesquik tozla süt aldım öylede bıraktım hiç canım istemiyor artık sizde biraz tuzlu yiyin veya patates kızartın bi kaç defa öyle deneyin belki istemezsiniz artık