berosunannesii Neler yapıyorsunuz doğum ne zamana denk gelir acaba ya sezeryan düşünenler doktorunuz gün verdi mi bizimki maşallah ağır kanlı nst 35 haftada başlayacakmış geç değil mi anlamadım
Gulsahcicek berosunannesii 33+4 ün şuan nst ye başladık her hafta çağırdı doktorum doğumu konuşmadık ama ben spinal sezaryen istiyorum normal doğumdan çok korkuyorum 😏
berosunannesii Gulsahcicek ben de normal doğumdan çok korkuyorum 🥹 aynı zamanda paniğim de hem spinal olup bebişe hemen kavuşmak istiyorum hem ameliyathanede panik yaparsam tansiyonum fırlarsa falan diye genel anestezi düşünüyorum ne yapacağım bilmiyorum zaman da daralıyor 😞
Gulsahcicek berosunannesii bende çok paniğim kendimi normal doğumda asla düşünemiyorum umarım sağlıklı bir şekilde sezaryen ile atlatırız bu süreci canım içini ferah tut 🙏🤗