Gizemm44 Dün doktora gittim kese oluşmuş ama bebek gözükmedi ilk gebeliğim boş gebelikti o yüzden içimde bir korku var 1 hafta sonra tekrar gel dedi kesenin büyüklüğüde 0,86 cm bu boyutta olupta bebeği görebilen varmı?
sedamom00 Gizemm44 geç döllenme olabilir canım ben mesela bebeği de kalp atışını Altan muane ile duydum içini ferah tut herkesin ki farkli olabillir 8 9 haftaya kadar zamanınız var
miraninannesi_ Gizemm44 bence bu kese numarasında bi sorun var cm olması imkansız degil mi mm olması lazım?
gozdetrhn Gizemm44 şuan sizin keseniz 8 mm bebek görünmesi için en az 20 mm olması gerekir doktorum böyle söylemişti
miraninannesi_ Gizemm44 kız o zaman ne dert ediyon ben 5+4de gittim 6 mm Di kese küçük dedi bana haftaya gittim 13 olmuş dert etme sakın geç döllenme resmen :))
NeslihanY Bende 7 haftalıkken gitmiştim kese boş görünüyor dedi doktor. Düşük olabilir yada boş gebelik 1 hafta sonra gel dedi kan testi istedi. Hacettepe ye gitmiştim doktoruda begenmedim ya yeni doktor olmuş da ilk deneyimi gibi 21 yaşında en fazla 🙄 birdaha oraya gitsemmi bilmiyorum ya. Lekelenme de çok oluyor bende hergün nerdeyse az yada çok akıntınoluyor korkuyorum başka bi hastaneye mi gitsem. Öneriniz varmı ya Ankara’da