Kızlar 4 gündür falan şiddetli baş agrilari yasiyorum sabah bir seyim olmuyor aksama dogru basliyor. Inanilmaz bir bas agrisi, normalde tansiyonum hep dusuk cikar dün ilk defa tansiyonum yukseldi, iki tane parol ictim bas agrim bana misin demedi. Aglayarak uyudum artik resmen. Isin kotusu haftam daha o kadar buyuk degil tansiyonumun yukselmesi korkuttu nkrmalde 13 e 8 hic görmedim hamilelik boyunca ilk defa dün gördüm. Haftam 16. Benim gibi bas agrisi yasayan var mi neden oluyor bu durum?