Melek-yzn1 Sarel kanama oldu diye mi yoksa kanama yoktu yinede oldunuz mu bende bu hafta olucam da merak ettim
Sarel Melek-yzn1 kanamam olmadı ama doktorum tedbir amaçlı ben öneriyorum istersen yapalım dedi. Ben de yaptırdım. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre 2.doz olacak ya da olmayacak