BurcuGnl Öncelikle 40+6 günümüzü doldurmuştuk ne su ne nişan ne sancı Doğuma dair hiç bir belirti yoktu doktorum Çarşamba randevumuz vardı ve gittik doktorumuz artık haftamın dolduğunu Cuma gelmemi ve suni sancıyla Doğumu başlatacağını söyledi ve artık bizde sabırsızlıkla Cuma’nın gelmesini bekledik ve sonunda Cuma günü geldi sabah heyecanla kalktık eşim annem ben hastanenin yolunu tuttuk acilden giriş yaptırdık çünkü doktorumuz o gün nöbetçiydi beni görür görmez yatış verdi hemen yatış işlemlerim başladı devlet hastanesi olduğu için eşim be annemi yanıma gelemediler onlarla vedalaştım ve girdim önce beni muayene etti ve sıfır açıklık var dedi sonra bana rahiç açıcı ilaç vereceğini söyledi kızlar dayanabilen helal olsun derim o ilaç yerleştirirken ömrümden ömür gitti ve o ilacın etkisiyle 3-4 saate açılma olur diye beklediler aslında o ilaçtan sonra sancılar vurmaya başlamıştı Ama sıfır açılma saat bası çekilen nst ama hiç bir belirti Yok açılma hala aynı ve böyle böyle 13 saat sancı cektim ama açılmam olmadığı için ve bedenim yorgun düştü dedim dayanamıcam sezeryan istiyorum zaten doktoruma ben söylemeden açılma olmadığı için ve daha fazla riske atamam dedi oda sezeryan teklif etti neyse 5 Ekim’de saat 10 da sezeryan ameliyat için evrakları imzaladım dedim ameliyata girmeden eşimi göreyim sağolsunlar izin verdiler yanıma geldi sezeryandan cok korktuğum için ben sadece eşim sakinleştirebilirdi ve dediler saat gece 12 ye çeyrek kala ameliyata alıcaz dediler ve saat geldi beni götürdüler ameliyata ve beni çok stres sardı belimden iğnemi yaptılar beni sürekli sakinleştiriyorlardı titreme birazdan kızına kavuşacaksın ama bende ki titreme geçmiyordu belki 5 tane sakinleştirici iğne yemişimdir uyuştuktan sonra ameliyata başladılar ve 6 Ekim saat 12:10 da meleğimin sesini duydum gerçekten o anın tarifi Yok yavrum yanağıma koydular sustu sonra kontrolleri için götürdüler benimde dikişlerim 15-20 sürdü fazla kalmadan beni odama götürdüler ve sonrasında da bebeğimi getirdiler bugün sabah ta doktorumuz durumumuzun iyi olduğunu söyledi ve bizi taburcu etti şimdi meleğim yanımda mışıl mışıl uyuyor herkese güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin bizden bu kadar herkese iyi günler 🤩🤩😍😍😍☺️☺️☺️😉😉😉
Seyhann BurcuGnl darısı bize insallh canm Allah uzun ömürler versin kızına 😊 bende devlette doğum yapicam ama tedirginim güzel ilgilendiler mi seninle
BurcuGnl Seyhann evet gerçekten cok güzel ilgilendiler ilgi alaka 10 numara sanırsın özel hastane Yani
yagmurtpl Maşallah sağlıkla büyüsün inşallah 🙏 darısı hepimize inşallah sağlıkla kavuşalım yavrularımıza ❤️