Kızlar çarşamba günü doğum yaptım, cuma günü kontrole gittik sarılık değeri 9 çıktı. Doktor bol bol emzirmemi söyledi öyle de yaptım her fırsatta bol bol emzirdim bezleri de çok güzel kaka rengi vs bugün tekrardan kontrole geldik 17.12 olmuş sarılığı yükselmiş, bu kadar emen ve iyi beslenen bebekte neden sarılık olur anlamadım, yatış verildi şu an odada yanımızda mavi Işın tedavisi veriyorlar. Sabah tekrar kontrol olacak. Bol bol duanızı bekliyorum🙏🏻 Sarılık için öneriniz fikriniz var mı bu şekilde başına gelen ?