Cuma günü doğum yaptım bugün 3.günümüz bebeğim kakasını hala ilk kakası renginde koyu renk yapıyor. Emiyor. Çişini kakasını sık yapıyor bir sıkıntı yok. Fakat açık renge dönmesi lazımmış, dönmedi daha. Bilgisi olan var mı acaba ? Çarşamba günü kontrolümüz.