Kızlar bebeğim doğduğu günden beri kabız 3 güne bir yapıyo ve katı kıvamlı yapıyo oda sancilarla ikina ikina ağlama krizleri ile yapıyo yarım fitil kullanıyorum ona rağmen ağlıyor yaparken anne sütü ve Bebelac gold alıyor .sütüm yetmedigi için 35.haftamda doğurdum bebeğimi bu neden böyle oluyo hep