Kızlar merhaba 11 gün regl gecikti erken gebelik testi negatif çıktı ama kontrol amaçlı yine de bir kadın doğum uzmanına gözüktüm. Büyük bir yumurta gördüğünü ve henüz catlamadıgını iletti catladıgı takdirde ya regl olacağımı ya da fetus oluşacağını söyledi ve duphaston 10 mg ilaç verdi ilaç bitince ya regl olacağımı yada bebeğin tutunacagını söyledi. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ne yapabilirim ?