Hanımlar merhaba 36+4 haftalık gebeyim ve alt tarafımda acayip batma hissi var yürürken çok zorlanıyorum ve bazen kıpırdayamıyorum bile yerimden bu normalmi idrar yolu enfeksiyonum da vardı ondan kaynaklı olabilirmi ne yapmam lazım bu durumu yaşayan varmı hiç