Sehrbnon122 Benim ilk doğum normaldi o tam 39/40 gün sürmüştü. İkincisi zorunlu sezaryen oldu bunda da bir hafta normal geldi. İkinci hafta ¾ gün gelmedi. Kontrole gittim karnımda kan parçaları vardı ilaçla azaldı çok şükür. Ebeye sordum niye bu kadar az diye o da “ sezaryen de karın içi temizlendiği için az gelmesi çok normal” demişti. 18 gün oldu doğum yapalı ilaçlar sayesinde biraz biraz akıyor işte. Lekelenme şeklinde oda. 🤷🏻♀️ kimisinin de normal 40’ına kadar akıyor. Kişinin yapısıyla alakalı bence. Ama sizinki yoğunsa doktorunuza mutlaka danışın bence.