Merhaba kızlar Mayıs ayında uyuza yakalandım eşimin köyünde olduğum için merkeze çok uzaktı evleri hastaneye gidemedim ve 1 ay boyunca o kaşıntıyı çektim kendi evime gelince hastaneye gittim ve uyuz olduğunu anladım doktorun verdiği ilaçlar doğrultusunda kremler , sirke , hergün çarşaf değişimi ile uyuzu atlattım çok şükür
Ama 2 haftadır vücudumda böyle şeyler var ve kaşınıyor uyuzmudur çözemedim tekrarlaması mümkün mü
Yumuşatıcı çok bol kullanıyorum ayrıca yumoş spreyi almıştım kıyafetlere fıslıyordum ondan alerji olmuş diyede düşündüm.
Sizce nedir bakarmısınız 🥺😞
