Hulya19s Bebeklik tekmelerini ne zaman hissettiniz ? Doğum yaptıysanız doğumda neler yaşadınız ? Bebeğiniz kaç haftalık doğdu ?
TTtutku Ahuum bebegin esinin asagida olmasi demekti yanlis degilsem benimde oyle ama 14 haftalik suan yukari cikmasini bekleyelim dedi
Snmzgzd Banada dün tanı koyuldı yormuştum geçen hafta kendimi Progestan iğne ve ilaç verdi bir hafta ayakalar havada yatacaksın tuvalet harici kalkmayacaksın dedi 😔
Nuray08 2 hafta önce gittiğimde bana da tekrar aşağıya inmiş rahime yakın dedi doktor 7. Ayin sonunda tekrar gidicem inşallah yukarı çıkar ve bi daha inmez previa marjinal dendi
Nuray08 Hulya19s valla bana tek dediği sezeryan olur ama doktorum hep olumlu konuşuyor küçük bir boşluk dahi jiraksa normal dogurturum dedi bilmiyorm herseyin hayirlisi ikimizde sağlıklı olalım ne çıkarsa bahtınız qrtik
Hulya19s Nuray08 benim ilk doğumun sezaryen başka risklerden korkuyorum erken doğum kanama rahim alınması felan
Boncukoyunu1 Benimki rahime yakın. Normal olabilir ama kanamadan dolayı bebeği riske atabiliriz dedi. Sezeryanı önerdi. Sağlıkla doğsunda varsın sezeryan olayım 2 3 hafta fazla ağrı çekerim sadece. 37+3deyim bu arada