28 eylül sabahı saat 7 gibi adet sancısı gibi kuyruk sokumumdan kasigima doğru aralıklı olarak sancılandim. Hemen sıcak bir duş aldım. Ögleden sonraya kadar evde pilates topu ile egzersiz yaparken hurma yedim. Sonrasında uzun süreli bir duş aldım sonra doktoruma yazdım. Nst için çağırdılar. Gittim sancılarım ara ara 70 lerde çıkıyordu açıklık 6 cm olmuş. Sonrasında suni sancı ve suyumun patlatılmasıyla 2 saat içinde doğum yaptım. Ikınmakta zorlanmasaydim çok daha kısa sürerdi dedi doktorum. 41. Haftada son çare sezeryan diye planlanan doğumumu normal olarak yaptım. Bebekler bizler ne yaparsak yapalım gelecekleri zamanı kendileri belirliyorlar ama en büyük etken annenin kafasınin rahat olması, korkmamasi,kendi bedenine ve doktoruna güvenmesi🥰 mucize varlıklarız içimizden hayat çıkartıyoruz öyle yada böyle. İnanmak ve korkmamak bütün mesele burada 🥰🙏