Kızlar ben özel özel hastaneye gidiyorum gebelik için. Doktoruma doğumumu sordugumda, eğer mesai saatleri içinde doğum olursa ben gerceklestiriyorum. Fakat gece olursa o gün kim nöbetçiyse doğumuna o girer dedi. Cok sacma değilmi. Sonucta tüm sürecimi takip eden doktor varken neden bir baskası girsin ki. O zaman gider devlet hastanesinde yaparım. Aynı durumu yasayan ve cözüm bulan var mı?