ozlemkrts
[bilinmeyen] yaptım da sizden saklıyorum deseydin 😀 ne meraklılar yaa onunda bi zamanı var elbet
Bihilal
[bilinmeyen] bana her dk diyolardı baştada kendi annem ve eşim çünkü 41+3 te doğdu oğlum 😀 yeter artık doğur diodu bunun doğurmaya niyeti yok diyodu annem ilk baş hep gülüodum ama zaman da dolunca sinirlerim bozulmaya başladı sert çıkmalarım başladı şimdi düşünüyorum da halbuki bişey de yokmuş dediklerinde bi başkası 40 haftalık olsa bende ona doğurmadnmı daha derdm heralde 🤔
Aysun2834
[bilinmeyen] kendimi gördüm şuan 😂😂 içerde keyfi yerinde çıkartmayı düşünmüyorum dedim artık 😂😂eşim nazımızı çekmeye gelmiş dünyaya önce anasından çekti şimdi kızından çekiyor 😁😁
AyeGlKarabulut
ayy bende 40+2 oldum annem ortalığı ayağa kaldırdı sabah nişan gelince herkesi aradı doğuma gidiyo diye deidm nişan gelince doğum hemen olmuyo teyzemi aradım kuzenim açıyo doğdumu doğdumu diye 😂😂 annemle eşim zorla doğurtacak benim oğlanın gelmeye niyeti hiç yok iki cm açıklıkla bekliyoz