poyrazin_annesi28 Kızlar benim gebeliğim çok yeni. Henüz kese görmeye gidemedim. Arada kasık ağrım oluyo. Bide gaz çok fazla bunlar normal mi siz yaşadınız mı ? Kanama leke vs yok
Dlp1949 poyrazin_annesi28 kasık ağrısı ve gaz normal ama kasık ağrın şiddetliyse doktoruna kesinlikle danış
poyrazin_annesi28 Dlp1949 Çok şiddetli değil hani mesela başlayınca yatıyorum hemen geciyo 5 10 dk ya. Gün içinde 2 kere falan oluyo