Neden bunlar benim başıma geliyor bebeğim daha 4 günlük çok hasta . Doğumda zorlamaya bağlı kafası kan topladı,bir gece hastanede mavi ışıkta yattı dün sabah taburcu oldu. Dün geceden beri gogsumu zaten zor tutuyor tutugu zamanda 2 dk tek alıyor, enjektörle korkuyorum vermeye, sütümü sağıp biberona kattım emmiyor, kusması sarı renk dünden beri ishal olmuş bugün ağlama krizine girdi saadlerce memi tutmadı.gobek bağında intihaplanma olabilir ben dikişli olduğum için yürüyemiyorum kaynanamla eşim acile götürduler lütfen dua edin 🙏