Medinedogru03 Senanur567 ben 18+4 küçük tekmeler hissediyom aşırı değil çok küçük vurmalar bide kayma şeklinde oluyo çok güzel bir han önce gerçek tekmeleri hissetmek istiyorum, çünkü şuan çok az hissediyom 😁
Senanur567 Medinedogru03 ben hissedemedim daha adet tarihine göre 18+1 ultrasona göre de 19+3 günlük strese de giriyorum
Medinedogru03 Senanur567 sırt ustu uzanıp sesiz bir yerde eline koy alt karnına ve hissetmeye çalış ben anca öyle hissediyorum yoksa anamiyom vurdugunu çünkü cok ufak şekilde vuruyo
Senanur567 Medinedogru03 göbek deligimin yan tarafina iki kere vurur gibi birşey oldu artık bebek mi yoksa bağırsak hareketi mi cozemedim haraketleri neye benziyor
Medinedogru03 Senanur567 benim alt karnımda oluyo pit pit oluyo ya ztn anlarsın tekme gibi ama ufak bir şekilde vuruyo
Merve1612 Senanur567 korkmana gerek yok herkesim çok farklı oluyor çok erken hissdende var çok geçte kilonuz nasıl acaba onunla da ilgili olabiliyormuş
Merve1612 Kayma gibi hissediyorum ben arada da pıt pıt şeklinde şuan alanı geniş olduğı için hareket ediyor baya karnımın altında hissediyorum çoğunlukla bazende göbek deliğimin yanında
Merve1612 Senanur567 ultrasonda sorun yoksa sıkıntı yapma hiç kendine 20.haftalara doğru hissedersin bence
Irem34_52 Senanur567 ilk gebelikte 18 haftamda hissettim bunda 15+6yız 3gundur birer kere hissettim 🥰