hemsiree Bebekk01 nerdeyse 37 olmuşsunuz biraz az sanki ama her bebek aynı değil sonuçta sağlıklıysa sorun yok 😊
yigitinannesiiiii Bebekk01 bizimde 37+0 2730 gramdı doktorum normal dedi az diyenlere bakma önünde 3 haftan var her hafta en az 200-250 gram alıcak ve 3,5 kiloya yakın doğar belkide fazlada olabilir ama 3 kiloyu geçicektir buda yeterli zaten
Bebekk01 Mavi11 doktoruma randevu bulamadim. Baska doktora aldim oda persembe gunu. Dun acile gittim de orda ekranda gordum kilosunu. Belkide daha fazladir cunku bazen farkli hesapliyolar
annesinin_alparslani Bebekk01 32ci haftada gitmiştik 2kilo150 gramdı salı günü 37 haftalık oluyor randevum var bakalım kaç kilo olmuş
Gulsumdamla Bebekk01 36+2de doktor 2645 normal dedi yani gayet iyi bence en az 3 hafta daha kalsa gayet iyi sağlıklı olsun da