Lamelif İdil baby öneririm hastane çıkışı olarak ben iki takım aldım yıkadım hala yumuşacık 🙂 yiğenime kullanmıştık kaç kere yıkandı ütülendi hiç deforme olmadı bir de b&g diye bir marka var o da çok kaliteli. Yalnız tavsiyem cartersdan alacaksan yeni doğanları çok küçük oluyor etiketlerinde kilo ve cm sınırları yazıyor ona dikkat ederek al bence biz prdan aldığımız yenidoğanları hiç kullanamadık çünkü🙂