Nursel20 her gün iş dışında evin içinde bile olsa en az 1 saat yürümeye çalışıyorum 30dakkusys yakında ortalama egzersiz tarzı yapıyorum haftada iki üç gün pilates topunu da dahil ediyorum onla çok şey yapmıyorum sağ sol falan iş dışındaki rutinim böyle önceden daha çok yapıyordum ama ağırlaştıkça insan yaparken zorlanıyor farkındayım ha bir de temizlik bekliyor evimde beni ama onu da 37 hafta da artık çalıştırmıyorlar 37den sonra enerjim olursa yaparım diyorum da şak diye gelmezse tabi 😀 spor yapmaya enerji buluyorum da temizlik yapmaya bulamıyorum nedense belki evde olsam yaparım da evde olmamak ve bel ve sırt ağrısı zorluyor iş yaparken falan.. doktorum 35den sonra perine masajına da başla dedi onu yaparken biraz zorlanıyorum 35-2 olduk artık bu zamana kadar 2 kez yaptım da zorluyor bakalım ilerletebilecek miyim merdiven çıkmayı da çok öneriyorlar ama ona daha fırsatım olmadı 36haftaya girince de bol bol çıkmak lazım bakalım biz doğumu güzelleştirmek için uğraşıyoruz da bebiş ne derse o oluyor sonuç olarak hepimizin hayırlı sağlıklı doğumu olsun inşallah 😍