Ben 2 kere genel oldum bu ay sonu 3. Sezeryan olucam bi diyorum spinal olıyım uyanınca uyuşukluk olduğu için ilk ağrıları hissetmiyorsun bide karna baskı uyguluyorlar onuda hissetmiyorsun dediler sipinal aklıma yattı sonra sipinal olanlar baş ağrısı bel ağrısı çok oldu yok uyuşmadj diyorlar yine genel olıyım diyorum velhasıl kafam karışık