Neglib Melekby ayy ne güzel hayırlısı ile kucagınıza alın inş bende tüp bebek yaptım 3. Günü banada dua edermisiniz allah rızası için
2prensesannesiiii Melekby maşallah çok yeni daha 🙏🏻🥰 sağlıcakla artsın inşallah 🙏🏻 hayırlı olsun canım