Busel 1mila1 değer 5e çok yakın ama bilemedim biraz daha bekleyip 1 hafta sonra tekrar yaptirsaniz daha net sonuç almış olabilirsiniz
1mila1 Eboz evet ama çevremde kac kişi varsa sordum hic birinde böyle bir referans aralığı yazmiyor hepsi normal referans aralığı yazıyor sadece benimkinde gebelikte 1. Trimester yaziyor oyuzden kafam karisti
1mila1 elifffff1601 evet biliyorum ama gebelik değerlerini de vermiş arkadaslariminkide gebelik değerleri yazmiyor oyuzden kafam karisti
Seyma06 5 değer altı negatif normalde normal gebelik için kan verirseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız
1mila1 Seyma06 testi yaptığımda reglime 2 gün vardi simdi ise 1 gün geçti dun olmam gerekiyordu normalde günü gününe olurum erken gebelik testi yapsam sonuç alır miyim