Merhaba arkadaşlar adete 5 gün kala şiddetli kasık agrısı bel agrısı oldugu için ilk defa erken gebelik testi yaptım saniyesinde silik çizgi çıktı. Ertesi gün tekrar yaptım ama negatif çıktı şimdi adetime üç gün var gögüs sızlamaları ve kasık agrısı bacak agrısı devam ediyor. O test yanlış mı cıktı acaba?