beyzagl44 37+45te 2900 doğdu kızım, 2750 ile hastaneden çıktık ilk başta 1 hafta kadar tam gelmedi sütüm doyuracak kadar meme+mama ile gittik. Bebelac gold nutricare kullandım ben, gaz kabızlık vs gibi sorunlar yaşamadım. Süt içinde, bolca su, komposto, yeşillik, ve bulgur pilavı cok etkili oluyor. Ebebekt ki süt yapan içecekler var onlardan alabilirsiniz, hastaneden eve gelip duş alıp göğüslerime sıcak suyla masaj yaptım sütümün gelmesnde baya etkisi oldu. Kolay toparlıyolar endişelenmeyin bi an da büyüyorlar, çok hızlı kilo alıyolar anlamıyorsunuz bile. Bence bunları böyle stres yapıp kendinizi üzmeyin bebişi de etkilemeyin 🌸