5 gün önce sezaryen doğum yaptım hamilelikte de ödemim olmuştu ama ben anlamıyordum bile doktor var diyordu ama şimdiii ayaklarım bacaklarım tabiri caizse koca karı ayağına döndü davul gibiler bastırdığım yer çukur kalıyor ne zaman geçiyor bu durum ne zaman düzeliyor veya ne yapmam lazım düzelmesi için 🤦🏻♀️yarın kontrolümüz var ayakkabı ayağıma olmuyor 😂😂😂