Hanımlar merhaba 20+1 haftalığız bebeğimi 17. Haftasından itibaren hissetmeye başladım. Gayet hareketliydi son 2 _3 gündür pek hissetmiyorym yani çok nadir genelde sabah uyandığımda açken hissediyorum gün boyu çok nadir bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim