37+5 teyız Kızlar yardım boyle olan varmı acıle gıttım ıdrar yolu baktılar apandısıt olsa hıc hafıflemezdı bebekte ıyı hareketlerı ama sag bosluga asagı dogru bıcak saplanıyo bıraz hafıfledı ama bı sorun yok dıye eve geldık ama hala agrım var yasayan oldumu