Seherbl testte idrara tutulması gerektiği yazıyor testin yaparken bir kaç damla aktıktan sonra benim test öyleydi sizlerin de aynıdır muhtemelen. Afedersiniz ben bardağa yapmıştım ilk çizgi çıkana kadar tuttum sonra çektim birdaha tuttum öyle 2.belirdi. İdrara tutmak mantıksız bardakta deneyin birde😌