Kubratagram00 Ayrıntıli ultrasonu kaçıncı haftanizdayken yaptırdınız. Benim doktorum 22. Haftayı önerdi ama 18-22 haftalar arası yapılıyor diye biliyorum geç kalır mıyım
MSultann Kubratagram00 20, 24 arası canım. 18, 19 da benim perinatolog gelme bebek biraz büyüsün 21 de gel demişti.
muallimehanimmom5 Kubratagram00 ben tam 21. Haftama girerken gideceğim nasipse asıl 20-23 arası diye biliyorum en güzel görünen zaman sizinde farketmez 22 ya geçirmeyin ama