Dilar0606 birtanem ben ikinciye hamile olduğumu 1,5 aylıkken öğrendim . Oğlum o zaman 29 , 5 aylıktı . Ve benim oğlum memeyi birakicaj bir bebek değildi . Doktoruma söyledim dedi ki 17-18 haftalık olana kadar emzirin dedi ondan sonra biraktirin dedi . Bende tamam dedim ve ben oğlumu karşıma alıp artık o meme kardeşin hakkı annecim kardeşin doğduğunda o emicek vs vs diyerekten anlattım ve geldi gitti kardeşin dedi ve bende çok şaşırdım . Hep Rabbime dua ettim işimi zorlaştırma kolaylaştır Allah’ım diyordum. Ha göğsümun ucunada yara bandı yapıştırdım kanıyor yara oldu diye de anlattım geldi gitti öptü ve sayan 2 bitip 3. Ayına gircek bebeyi bırakalı ve ben hâlâ şaşkınım 😔🥹